حسین جان در صورتی که ویندوز XP رو بعد از ویندوز Vista یا Se7en نصب کنی این Error رو برنامه میده، که این خطا به دلیل مشکل در شناسایی درایوهای مربوط به هر کدوم از سیستم عامل ها پیش میاد ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Overclocker برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثلا درایو مربوط به ویندوز XP کدوم درایو هست. اینه که خودت باید به صورت دستی به برنامه اسم درایو رو بدی ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول

Bookmarks